الأربعاء، 16 نوفمبر 2022

ساعة ما تصحي

 مكنتش حابب اكتب البوست دا فالتوقيت دا بس لازم اكتبه ،اول ما بصحي والنغز اللي بحسه في صدري واول ما افكر في حاجة بتدايقني في العادة سواء فراق او تعب او اي حاجة تخص اللي خسرته ، فانا كنت بتعب ودلوقتي بقيت بحس بنغز او تنميل في صدري او دماغي 

مش عارف بصراحة

الموضوع ملوش علاقه بالدوا ودا متاكد منه لاني سالت صحابي دكاتره 

الموضوع له علاقه بيا انا 

امبارح ول ما صحيت دخلت في لوووووب طويلة جدا وقوية جدا جدا جدا  وازاي ومش ازاي وقلبي ومشاعري وحبي وهي ووحشتني وعايز اوصلها وبحبها وهي جرحتني بقسوتها وقصص كتير  انا كنت حاسس في لحظة ما اني خلاص مش قادر 

لحد ما قمت وفقت وابتدي اليوم واستمرت اللوب فتره لحد ما ربنا كرم 

امبارح قفشت نفسي كذا مره مبفكرش في الموضوع ومركز في حاجات تانيه خالص علي عكس العادي اني طول الوقت بالي مشغول وقلبي متعلق جدا 

انا حاليا بقي زعلان ، ودا اللي كنت بخاف منه وببذل اقصي ما في وسعي عشان موصلوش ، حالة التبلد او انه صبح عادي او انه امر واقع وحدث لازم نتقبله او انه اللي المفروض يحصل انك تنساه او متفكرش فيه 

للدرجة دي كنت بحب وخايف من الوقت والزمن وبستغيث بكل شكل وبجري بكل شكل عشان ملمسش النقطة دي عشان مش عايز ييجي عليا وقت ابقي خسرت الشخص جوايا والمشاعر الحلوة والاحساس عشان لسه عندي امل فالناس وايمان بحبي ، وعشان كدا كنت بجيب اخري كمان فالسعي ، عشان لما دا يحصل مبقاش بلوم نفسي زي دلوقتي لكني اكتشفت اني برده هلوم نفسي ، علي راي واحد صاحبي ، الرومانسية بتاعتك والمشاعر والشخصية العاطفية دي متنفعش في الزمان دا  

دلوقتي انا عمال اقرب من النقطة دي وغصب عني والله

عامل زي طفل بيتشد من حضن امه فبيمسك في هدومها وايده برده بتفلت 

شيء مؤلم جدا والله بس خير 

يلا اينعم كان في قلق في النوم بس محلولة ان شاء الله مع الوقت 

يوم سعيد نقوم ننطلق بقي ونبتدي يومنا وعلي خيرة الله 

اقوم اتوضي واصلي واعمل فطار واخد الدوا  وابتدي اليوم علي خيرة الله

ربنا يكرم ويسهل ويعين  ويراضينا  يارب 

تعديل اول : 

مش هفضل اكتب ميت بوست بقي  انا بس عايز اضيف شوية حاجات ، انا ضهري سقعان فشخ طول الوقت والهدوم صغرت وبقت واسعه جدا حتي البنطلونات اللي جبتها وكانت ضيقة دلوقتي بقت بحر عليا، 

بس مش مضايقني غير تعب ضهري حاليا ، باقي عالدوا شوية حلوين حوالي نص ساعه ، غسلت المواعين وعملت انشطة لطيفة ولسه بقية اليوم ان شاء الله في اكتر 

مش عارف بصراحة هعمل ايه تاني  مفيش صداع بس في شوية تعب صغيرين كدا ودا طبعا بعيد عن التفكير والكلام الكتير اللي فوق ، دا انا كان عندي شوية حاجات حلوة يا ولاد ولسه والحمد لله عندي ، يا كرمك يارب والله ، كان عندي ذكريات واحلام وامنيات والله حلوة ياولاد ، الحمد لله 

هنشوف بقي ضهري والحوار بتاعه بعدين  بس ناخد الدوا الاول كمان نصايه

تعديل ٢ : 

احا هوا لسه متقالي امبارح ان الدوا بيقلب ال curve 

لكن مش لدرجة اني ابقي هورني ومثار بالطريقة دي ، اينعم مبعملش حاجة بس مستغرب فشخ

هوا انا جاي استغرب لدنيا دي 

ميعاد الدوا



ليست هناك تعليقات: