السبت، 6 يناير 2024

عدي اليوم

 الحمد لله كان احلي عريس في الدنيا والدهب كان حلو والميعاد ظبط وانا طايرله وفرحان من السعاده وعملت كل اللي اقدر عليه وزياده لكن مفيش مكالمات فيديو ولا حد فرجني ولا فرحني ولا اي حاجة تقريبا انا في اخر العالم بعيد عن كل حاجة ، مش مهم انا مش ليلتي ولا قصتي ولكن يناير بيجيب حاجات حلوة ، يمكن في يوم ما او لحظة ما ينتهي السنجلة بتاعتي دي يمكن السعادة والفرحة والونس والبيت ينتظرني في مكان ما يمكن اتبسط يوما ما يمكن افرح يمكن يكون لي مركبة وحضن وصبيه يوما ما ، يمكن يبقي في فتحة خير وسعاده تفرح قلبي يمكن انبسط يوما ما ، صحيح رتبت لليوم دا كتير وساعدت وعملت كل اللي في طاقتي يمكن يكون لي وليف يمكن في حد يونسني يمكن احقق حلمي في يوم يمكن ويمكن ويمكن مين عارف لكن النهارده مش عني ولا يخصني النهارده يوم عريس كان زي القمر منور ومبسوط وفرحان وسعيد ودا عندي بالدنيا والف دنيا 

عقبال يومي 

عقبال ما تخلص حالة السنجلة دي ، يمكن في يوم القي البر والبيت والعيله والونس ، يمكن في يوم يطلع من عتمتي قمر يمكن في يوم حد يفهمني يمكن في يوم ارتاح يمكن ابطل اعيش في خيالي يمكن ابطل اعيش لوحدي يمكن في يوم الاقي اللي بحلم بيه وبتمناه وعندي استعداد ابيع روحي عشانه 

يمكن 

بس اليوم عدي وخلص ومكنتش موجود باي شكل ولا حتي حد اهتم اني ابقي موجود للدرجة دي بقيت غريب 

مش مهم 

المهم انه مبسوط وفرحان وسعيد ودا بالدنيا 

ليلتك حلوة يا كيمو بدون دموع وبدون وجع او تعب 

ليلتك حلوة زي قلبك الطيب وعيونك 


ليست هناك تعليقات: