الاثنين، 24 يوليو 2023

خد ايجابيات

 امبارح نمت متاخر بعد ما ظبطت كل حاجة وصحيت بدري جدا علي خمسة لبست واستعديت وسافرت 

ووصلت مكاني ، مدينة جميلة هادية وليزا النهارده بقت لازقة فيا طول الوقت ، مش عارف معجبة ولا دا العادي بتاعها ولا بتلعب بيا مع فش ، بس مكنتش مبين اني قلقان او فارق معايا اساسا

 بس فضلت طول اليوم رايق والنهارده في كلامي مع المعالجة اكتشفت اني خفيت تماما من التعلق واني بصحة جيدة واني خلاص استريحت من كل المرض بس لازم اكمل كورس الدوا وابقي فايق واخلص علاجي علي خير 

النهارده اكتشفت اني خفيت من تعلقي مرضي ، للحظة سالت نفسي لو كان انت نسيت فالطبيعي اننا بننسي لكن خدنا وقت 

في نقاشي مع واحد صاحبي قالي انت عامل زي اللي بيذاكر لازم يستفيد بكل كلمة عشان ميدخلش الامتحان يرص الكلمتين وخلاص 

انت يا كريم كويس استفيد بعلاجك والحمد لله عملت كدا ، 

النهارده قابلت إسنا البنت اللي من تركمانستان وقعدنا نرغي كتير كالعادة ، هي مرتبطة وسعيدة وهي طفلة اساسا

بتبسط من كلامي معاها بتديني امل بتفكرني ان لسه في براءه في الدنيا وخير 

قابلت كام واحد بصورم واستلمت بلان للكام شهر الجايين مش متخيل هخلصها ازاي ، لازم امشي زي الصاروح والجمد لله اني فايق ومستعد لدا 

اول امبارح مع صحابي قلتلهم اني طول السنة دي كنت عامل زي اللي نايم وكنت محتاج افوق والحمد لله فقت وعقلي اشتغل عامل زي اللي راجع من السفر وبياخد اهله بالحضن 

انا بدور علي كل طريقة كويسة اقدر اكون بيها كويس مع الناس اللي وقفوا جنبي بدون ما اضر نفسي 

الحمد لله الدنيا جميلة والنهارده اعترفت اعتراف صغير اني بعاكس وبهزر وبصاحب اي بنت اقابلها ، تقريبا كريم بقي احسن وثقته في نفسه رجعتله ، انا مبسوط بدا ، خد مني وقت ومجهود وصحة لكني فعليا اخيرا وقفت علي رجليا ، الحمد لله

انا تعبان ومرهق ولازم انام عشان بكره يوم طويل 

تصبح علي كل اللي تحبه يا حبيبي وليلتك زي العسل 

واللي تقولك هديك ايجابيات بس بعد كدا قولها لا عايز نودز 😂😂😂

تصبح علي خير يا حبيبي وليلة سعيدة 

ارتاح 

انت تستاهل كل الحب والامان والراحة اللي في الدنيا 

بحبك والله يا كيمو 

احلام سعيده وطيبة زي قلبك الحلو ❤️

ليست هناك تعليقات: