الخميس، 17 أكتوبر 2013

رسمي و رسمك

حبيبتي /  
وهكتب ليه حروف إسمك ؟؟؟

مظنش الصورة محتاجة كلام ...
مظنش إني هعرف أعبر للدرجة دي ...
بس لطشتها وعملت ريبلوج علي تمبلر وقلت التالي هناك  :)

يمكن أنا بكتب لك حرف وبرسم لك مستقبل بس إنتي بتحلي حياتي وبترسمي لى وبتعيشي معايه الدنيا اللى بتمناها .. 
#إنتي _وبس #سنين

 وعايز أقولك :  أنا مستقبل وإنتي الحاضر ومسيرنا نتقابل
كلها مسافات وعشانك تتحب حياة مليانة مسافات :) و تعب لحد محطة الوصول 
لأن مهما كان طول الطريق فمحطة الوصول تستاهل  وإحنا نستاهل .
كتبت بوست بقول فيه شوية فضفضة وفكرة كانت تاعبة دماغي بس قلت بلاش أبعتهولك 
خليه عندي فى المسودات لأنه موجع بشكل مفزع 
وأنا مبحبش أصحي مفزوع 

هفكر فى الصورة دي 
وأغمض عيوني 
وأشوف حلقة من مسلسل بحبه أو بنحبه مين عارف :P
وأفكر فى ترتيب للكام يوم اللي باقيين دول :)
هروح فين وهاجي منين وهعمل إيه .. ورايا حاجات كتير أوي 
ومش هشغل بالي بالفكرة اللى تاعبة لي دماغي حاليا بتاعة تفاصيل فى الماضي العميق صنعت واقع وسلسلة من الاحداث وإنتي فامة إن كل حاجة بتحصل لسبب :) .

كريم

#أكتر من علي طبعا ودي مفيهاش نقاش
 P.S : أنا مبتهج وسعيد ومبسوط وإنتي السبب :) .
فى رسالة سرية لأن الحب عمره ما كان موت لأن الحب .... (كملي إنتي بقي :P )
#كنت في فرح صاحبي اليوم وراجع مبسوط حبتين برغم الحاجات اللى بتوجع يعنى 
#بقيت جاهل فى الاغانى الشعبي للاسف :(
#عايز سندوتش :((( 
#نفسي أرسملك بجد :)

ليست هناك تعليقات: