الأحد، 3 مارس 2013

كهربااااا


شد الكوبس
كهرباااااااااااا
الشاحن طول ما هوا واصل فالحيطة فهوا واصل كهربا
لكن الدايرة جواه مفتوحة لأنه مش متوصل بيه حاجة
عشان كدا مبيبوظش وبيفضل شغال
لما تيجي توصل له أي حاجة فى آخر السلك

****
بقرب بتبعد
بتقرب ببعد
هوا مفيش حل ؟
بشدها ناحيتي 

لما تبقى أول بوسة تحت المطر وبطعم الشوكلاته 
ولما يبقى السحر كلمة فقدت معناها لأن الموقف احلي منه مليون مرة
ولما يبقى البحر قلبك بيدق معاه بعنف بس فى إيديها
ولما تبتسم وتقول : أنا أصلا آسفة يعني , بس لو مكنتش بحبك مكنتش هسأل فيك

****

لازم توصل له موبايل او توصله بحاجة تسحب منه الكهربا دي وتفرغ طاقة الكهربا وتقفل الدايرة
طول ما الشاحن فى الحيطة
فممكن فى اى لحظة الدايرة تتقفل باي طرف تاني يتحط فى اخر السلك ويوصل الكهربا
لازم تشيل الشاحن من الحيطة عشان ميببقاش فيه كهربا
وعشان ميبقاش فيه فرصة لأي حاجة تمشي فيه ولا لأي حاجة تشحن منه

 ****
بقرب بشفايفي بلمسها
بتروح بعيد أوي
بغضب بشدة
خليكي هنا
لأني هنا
بتجنن
بتصحي وتفوق وتروح فى عالم تاني من جديد
- ساكتة ليه ؟؟؟
- أصل أول مرة أعرف إني بحبك أوي كدا .
 بحاول أهدي بس مش قادر بقولها
- أنا مش خايف علي فكرة
- بس لازم نخاف
- مهم بالنسبة لك الصح والغلط ؟
- المهم إنك معايه أنا قابلة أدفع التمن
- وأنا تعبان أوي بجد
- وأنا هريحك
 بتسكت وبتتنهد وبتضمني وبتسكت
عيوني بتدمع فى حضنها
بتطبطب عليا وبتقول
-لو مقدرتش تنسي اللى بيوجعك فأنا مش هديك فرصة تفتكره
 -بحبك...دي بقى بالكسرة
بتبتسم وتقول فى مرح :
- تاخد شوكلاته ؟؟؟


****
 شد الكوبس
كهربااااااااااااااااااا
ساكن

****

- ولااللي بيفك طلاسم حجر رشيد
- أنا إحساسي بيتكلم مش محتاج أعرف حاجة
-وإنته واثق في إحساسك ؟؟؟
- عمره ماكدب ولا بيكدب عشان أي حاجة أو أي حد أو أي رغبة
- يبقى متفكرش
- أنا مبفكرش , انا هادي أهوه وصامت .

 
****
الدايرة مقفولة
افتح الدايرة
شد الكوبس
قفشتك


***

- تاخدي شوكلاته ؟
- يبقي وحشتك شفايفي بقي .


***

شاب فقري

هناك تعليقان (2):

amiraali يقول...

لا تعلييق ..البووست حلوو اوي اوي اوي :)

غير معرف يقول...

أصلا عمرى ما هئولك تاخد شوكولاته

عشان انا عمرى ما هنسى انك اخدت من الشوكولاته بتاعتى يومها ومنغير معرف

شرير

..

أنا