الأحد، 19 أغسطس 2012

آسف

بإختصار شديد
لأول مرة احس بغلطة فى حق حد بالضخامة دى ...
مفيش حاجة مهمة حاليا غير حاجة واحدة 
زمان فى حد محترم جدا كان له اعظم أثر فى حياتي وهوا علمني أتأسف للناس اللي غلطت فى حقهم ...
وحاليا لازم أتأسف ...

أنا آسف

بعض الغلطات بتمني لو الأسف ممكن يمحيها ... لو يرضي الناس ويقدروا يسامحوا وينسوا
بس إزاي أطلب شىء أنا ذات نفسي مبقدرش أعمله ؟؟؟ وبحاول بكل طاقتي أعمله
يمكن فى ناس أحسن مني وبتقدر تعمل دا وأنا واثق إنهم يقدروا يتفهموا ويسامحوا
يمكن غضبي وراه تفسير
يمكن مجرد رعونة وتهور 

فى كل الأحوال

التفسير ملوش لزوم هنا ..


أنا آسف للمرة التانية


أنا مش عايز حاجة من الدنيا تاني



مفيش لشيء فى الدنيا معني بالنسبة لي



وآسف مرة تالتة ..
مش عيب إنك تتأسف علي حاجة لو غلطان 
العيب إنك متصلحش 
العيب إنك تتمادي فى الغلط ومتحاولش تبقي صح
العيب إنك متردش للناس حقها ...وقدام الدنيا كلها ..

أتمني اللى غلطت فى حقهم يتقبلوا أسفي ويسامحوني وينسوا ...



والتلات مرات دول ملهمش معني جنب حجم أسفي الحقيقي
ودايما المسامح كريم
وكل سنة وإنتم طيبين


شاب فقري

هناك 5 تعليقات:

صاحبة الشباك يقول...

وأفتكر أن كفاية الواحد يعترف بغلطه
ويتأسف ..
دي لوحدها كفاية :)

غير معرف يقول...

الاهم من لفظ الاسف انك تحس بالاسف :)

Tamer Moghazy يقول...

يمكن مش باجي كتير..
وده مش عندك انت بس..
بس يمكن لما باشوف صورتك واعرف انك نزلت بوست جديد..
باطمن انك بخير..
مهما كان الوحش اللي بيحصل لك
او بتمر بيه..
برده باكون مطمن لانك بتكتب..
والوقت اللي ها تبطل تكتب فيه..
هو الوقت اللي ها اقلق عليك فيه..

كل سنة وانت طيب يا كريم :)

Romancia يقول...

عندك حق اوى يا كريم مش عيب اننا نتاسف ابدا بس العيب اننا نتمادى فى الغلط

وكلنا بنغلط

sony2000 يقول...

ويارب الاعتذار يوصل لاصحابه الحقيقين